Bar Bar Black Sheep

הרשת של 3 X 5 עם משבצת 15 קווי התשלום היא פשוטה להבנה ולמשחק. סלילי המשחק הכלול באתרי הימורים סמלי חווה מצוירים, כמו אסמים, צמר, כבשים, פירות וירקות. הרקע הוא מרעה ירוק עם טחנת רוח וכבשים. יש מוזיקת פיוס שמתנגנת ברקע וגם כמה אפקטים קוליים נחמדים בזמן הנגינה.

למשחק יש תנודתיות נמוכה, RTP של 95.32% ותשלום מרבי של עד 95,000. בר בר כבשה שחורה ניתן לשחק בקזינו Colosseum.

בר כבשה שחורה הוא סרטון פתיחה משעשע של מיקרוגמינג, שמונע על ידי שיר הילדים האנגלי Baa, Baa Black Sheep. חריזת הילדים בוצעה ללא דופי בנושא הפתיחה המופתי, על רקע התמונות של בר מהן מאיות כמו החלק הבא של החרוז. אולי תקבל תחושה על מה תהיה האינטראקציה המתמשכת של החלל, ובכל זאת כדאי שנסקר אותה ונבין יותר על הפתיחה הזו.

כשאתה מעמיס את החלל של Bar Black Sheep, אתה תראה שהסלילים מונחים על בסיס שבו שתי כבשות לבנות ואחת מוזרה נשארות על הדשא החדש והירוק. שדה הדשא הוא לכל הדעות אדיר כמו בחלק האחורי, הדבר העיקרי שאתה יכול לראות הוא השמים הכחולים הזוהרים. אולי תנסה לקבל את הנטייה שחווה נמצאת בקרבת מקום, אבל אתה לא יכול לראות אותה.

בדיון על חוות, הציקלון של NetEnt: Homestead Break הוא מרחב השוואתי שבו כל בעלי החיים, כולל הכבשים השחורות, מנסים להתרחק מהחווה ולהשתתף באדמת השדות הירוקים הפתוחים. בפתיחה שלנו בר כבשה שחורה, אתה יכול לראות שהכבשים בסדר במקום שבו הם נמצאים, משתתפים בשקט שלהם.

בחלק התחתון של הסלילים, תראה את הלוגו של Bar Black Sheep, ומימין, תראה את טבלת התשלום. אתה תעריץ את הפרט הזה מכיוון שכל זה ייצא בחינם, ישירות לנגד עיניך, כך שתוכל לחשב את ההצלחות שלך עוד יותר ללא שום בעיה.

אתה יכול להמר אחד, שניים או שלושה מטבעות בפתיחה של Bar Black Sheep. עבור מטבע אחד בשווי של 0.15 לפחות, ההימור הבסיסי שלך יכול להיות 0.15 קרדיטים. יתר על כן, ההימור הגדול ביותר שלך ב-Black Sheep יכול להיות 150 קרדיטים.

מכיוון שמדובר בהימורים באינטרנט לישראלים, תמצאו 5 סלילים ו-15 קווי תשלום. בהתאם לכך, השילובים המנצחים הבולטים ביותר יהיו אלו העשויים משלוש תמונות תואמות. השילוב המנצח הרווחי ביותר הוא זה שבו אתה מנחית תמונת בר, תמונת בר נוספת ותמונה מוזרה. אף על פי כן, הכבשה השחורה היא גם תמונת פרס ב-Black Sheep. תמונת ה-Wild מחליפה את כל התמונות וכאשר תזכרו אותה עבור השילוב המנצח, היא מעניקה לכם ניצחון בכפיל פי 3. משחק תגמול נעדר באינטראקטיביות, אך סביר להניח שזה לא משהו שציפיתם ממרחב מופתי.

פתיחה של בר כבשה שחורה אולי לא נראית כמו משחק וידאו שלט, עם זאת, היא יכולה לתת לך כמה פרסים ענקיים. האם זה יהיה רעיון טוב עבורך להנחית את השילוב המנצח של בר-בלאק כבש, תקבל 8,000 קרדיטים עבור מטבע בשווי 5 קרדיטים. שלוש כבשים לבנות יעניקו לך 900 קרדיטים. אתה צריך להבין שה-RTP למשחק הוא 95.32%, אז אם הסיכוי הדל שאתה מצפה לניצחון מכובד, אל תוותרי על הזדמנות גדולה ב-Black Sheep Space.

אתרי הימורים לישראלים

Leave a Reply

Your email address will not be published.